Tifosi Pavé

Prijs €69,95

Aangeboden door Husa Bikes

Contacteer Husa Bikes

Beschrijving

Koop de volledige collectie Tifosi fietsbrillen bij HUSA Bikes - Stoepestraat 37 - 9940 Ertvelde
Lenzen met versterking enkel op bestelling.

Bijzonderheden

  • Lenskleur: Medium
  • Gebruik - stijl: Sport
  • Wordt geleverd met 3 verwisselbare lenzen

Winkelinformatie

Wij houden je mobiel!
Wij helpen u aan de fiets die past bij uw noden en uw budget!
De merken die wij aanbieden bij Husa Bikes: Trek, Cube, Bontrager, Northwave...

Openingsuren:

MAANDAG gesloten 
DINSDAG van 9.00u – 12.00u en van 13.30u – 18.30u
WOENSDAG van 9.00u – 12.00u en van 13.30u – 18.30u
DONDERDAG van 9.00u – 12.00u en van 13.30u – 18.30u
VRIJDAG van 9.00u – 12.00u en van 13.30u – 18.30u
ZATERDAG van 9.00u – 12.00u en van 13.30u – 17.00u
ZONDAG van 10.00u – 12.00u

Bike fitting en Project One: Dinsdag en Donderdagavond op afspraak

Beleid voor verzending & levering

Bekijk het winkelbeleid

Omwisseling, teruggave en garantie

Kies zorgvuldig vooraleer je koopt.

Voor gebrekkige producten bieden de fietswinkels 14 dagen retourrecht, vanaf de datum waarop je bestelling geleverd werd. Hoewel er geen tevredenheidsgarantie op de verkochtte artikelen wordt aangeboden, zullen ze omwille van hun hoge niveau van klantenservice altijd proberen om klanten blij en tevreden te houden.

Indien het bestelde artikel defect is, zal het vervangen worden door een identiek product. Indien het artikel niet kan vervangen worden, zal je ervoor kunnen kiezen om het product te vervangen door een artikel van dezelfde waarde of door voor een terugbetaling voor de volledige waarde van het artikel.

Opgelet: Standaard verzendkosten zijn van toepassing op alle retour orders. Wanneer de retour betrekking heeft op een defect artikel, zal binnen de vijf werkdagen nadat de verkoper het artikel ontvangt een nieuw vervangingsproduct kosteloos worden opgestuurd.

Wanneer je een artikel terugstuurt, gelieve onderstaande gegevens te vermelden:

  • Je volledige naam
  • Je ordernummer
  • De reden waarom je het product retourneert.
  • Je instructies om ons te informeren over hoe je het probleem opgelost wenst te zien.

Gelieve de originele orderbevestiging of factuur die je ontving bij je levering toe te voegen aan je verzending. Gelieve ook je telefoonnummer te vermelden indien dit nog niet geregistreerd werd in je account of bij vorige leveringen, dit kan ertoe bijdragen het probleem snel op te lossen indien iemand je wenst te contacteren.